Aralık 02, 2011

Telefon Sapığı


Telefon sapıkları sizi sevmiyorum. Neden mi ? -Eee artık bokunu çıkardınız. Tamam ilk başlarda güzeldi , ben havalardaydım tabi gizli hayranlarım var diye. Ta ki telefon sapıklarından biri kendi numarasıyla arayana dek. Ben bi gün okuldayım böyle takılıyorum bi baktım telefonum çalıyor tanımadığım bir numara. Neyse derse giriyodum açmadım. Eve geldim tekrar arıyor içimden söylenmeye de devam ediyorum 'kim ki lan bu tanımıyom ben bunu yaaa' derken sonunda telefonu açtım. ' + alo? - ben murat + (koyuyimde tur at) siz kimsiniz ? - ben seninle tanışmak istiyorum + yooo gerek yok valla bak, iyakşamlar ' dedim ve telefonu şak kapattım. Ama bu arsız hala arıyor olmadı başka numaradan arıyor açıyorum aynı ses , aynı kro 'öğğğk' deyip kapatıyorum. Artık tak etti arkadaşlarımla bu sapığı gizli numaradan arayıp tehdit ettik 'milleti arayıp durma hele ki kızları arama pis kro' deyip kapattık. Yok olmadı bizim ki pes etmiyor. Neyse aradan biraz zaman geçti tekrar arıyor yanımda ablam var verdim telefonu ona. Bizim ki açtı telefonu(ablam) '+ evli ve çocuklu bir bayanı aradığınızın farkında mısınız ? ayıp ama. - şey apla gusra bakma ben bilmiyodum' demiş bizim kro. Tam kurtuldum diye sevinirken bu manyak beni tekrar aramaya başladı 'jıta hıstıkım' diye mesaj atmış kürtçe 'senden hoşlanıyorum' demekmiş. Dedim tamam bu hasta ruhlu krocan. Sonra 'sesini çok beğendim seninle tanışmak istiyorum' diye bir mesaj daha geldi bundan. Lan diyorum sesimde o kadar güzel değil ki bu mal nasıl etkilendi yada takoz salaklaşma işte 'sadece nefes alsın yeter teorisini attı bi köşeye sesin güzel benim ol' teorisini benimsemiş olan bir abazadan başka bişey olamaz bu dedim. Cevap vermiyorum tabi bu manyağa artık tak etti. En yakın zamanda gidip numarayı engelleticem çünkü olmuyor böyle. He bu yazıyı okuyupta beni gizli numaradan arayacak yakışıklı erkekler vazgeçtiyse 'sakın ola' vazgeçmeyin. Siz benim biriciklerimsiniz hele adonisleriniz varsa canımsınız.  
                                                                                                                                                       -takoz                                                      
                                                                                                                                                                               

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder