Aralık 07, 2011

Kabuslarımın Sebebi "Tuş"


İnsanlar bu şekilde kafayı yiyormuş. Geçen gece yatıyordum saat sabaha karşı 5 gibiydi.Odadan garip sesler geldiğini farkettim uyuyorum ama bir terslik olduğunu anladım uyanmakta istemiyorum. Gözlerimi yavaş yavaş açtım odaya bakıyorum nerden geliyor bu ses diye. Bir baktım benim bilgisayar kendi kendini çalıştırmış odadan vırrrrrr diye sesler geliyor (hurda da biraz). Tabiki kendimi yataktan nasıl attığımı hatırlamıyorum. Hemen etrafıma bakıyorum ne olduğunuda anlamadım o uyku sersemliğiyle bilgisayarın fişini çektim ama bu seferde musluklar açık kalmış kendimi bir anda halka filminde gibi hissetttim. Korkudan banyoya doğru ilerliyemiyorum, arkadan Samara gelir de bana o pis yüzünü gösterir diye. Ben sert adımlarla banyoya ilerliyorum bide ses çıkarıyımda annemler kalksın diye birde ne göreyim banyoda babam varmış neyse en azından evde benden başka uyanık biri varmış. Hemen odama girip yattım tabiki ama bir değil iki değil her gece bilg. açılmaya başlıyor ve bende her akşam fişini çekmeyi unuttuğum için sabaha karşı sıcacık yatağımdan kalkıp çekiyorum Bu böyle birkaç gece devam etti en sonunda bilgisayarı tamire göndermeye karar verdim. Tamirci tam bir gün sorunun nerden kaynaklandığını anlayamadı sonra bir akşam tamirci aradı ve bilgisayarı yaptığını söyledi. Babam hemen bilg. almaya gitti. Tamirci babama "kızınıza söyleyin bilgisayarı düzgün kullansın düğmesini bozmuş" demiş.Meğerse ben bilg. tuşunu hep ayağımla bastığım için tuşu içine kaçmış o yüzden geceleri açılıyormuş.

SONUÇ : Bilg. ayağınızla açarsanız o da belli belirsiz saatlerde sizden intikam alabilir.


       - Gece Yarısı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder