Aralık 23, 2011

Ben Özlemedim ki Seni Kedi Özledi :

Bazen olmayacağını bildiğin halde olsun diye yalvarmıyor musun? Daha geçen gece 'lütfen her zaman sıktığım o çok sevdiği parfümümün kokusuyla karşılaşsın' diye yalvarırken buldum kendimi..Hani belki kokumu hatırlar da sarılmalarımız aklına gelir diye,hani belki kokumu hatırlar da kızdığımda boynumu öpüşleri aklına gelir diye.
Bazen en olmadık,en saçma romantik komedilerde kendini ağlarken bulmuyor musun?Aylardır dinlemediğin ama aylar öncesinde beraber dans ettiğiniz müziği radyoda duyunca radyoyu kapatıp günlerce de açmıyor musun?Bazen herkesin her lafına her hareketine alınacak kadar kırılgan ve herkesi kırabilcek kadar düşüncesiz olmuyor musun?Evet ben özlüyorum,sanırım çok.
                                                                                                                    -blueginus
                                                                                                  http://fizy.com/#s/1ajenf

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder