Aralık 16, 2011

Kara Cuma

Şans bu ya terslikler hep üst üste gelir zaten. Benim başıma gelen talihsiz serüven dizisi sabahın erken saatinden başlayıp akşama kadar peşimi bırakmadı. Başlangıçta basit gibi görünsede zaman ilerledikçe sıkmaya başladı .Olaylar şu şekilde başladı; bu hafta hep güneşliydi ben, blueginus, filliboya ve septiklerden bir arkadaşımız alışveriş yapmaya karar verdik ama o gün felaket bir şekilde yağmur yağıyordu ama bu bize engel olmadı tabi ben ve filliboya buluşup beraber gidicektik, blueginus ve diğer arkadaşımız da ayrı olarak geliceklerdi. Filliboya ile anlaştığımız bir saatte gitmeye karar verdik. Ben evde hazırlandım çıktım ve buluşma yerine doğru ilerledim ama filliboya o yağmurun altında beni saatlerce bekletti, neyse sonunda geldi ve çok beklemeden minibüse bindik. Minibüs şöförü bizim filliboya'nın komşusunun oğlu çıkmasın mı ? Son derece çirkin ve evde kalmış olmasının verdiği asabiyet yüzünden şöför yol boyunca bağırdı çağırdı sonra biz bundan daha kötüsü olmaz derken şöför hatalı olduğu halde tek yönlük bir yola girdi ama karşıdan da araba gelince iki arabada ilerliyemedi. Bizim asabi şöför minibüsün içinde karşıdaki şöföre küfür etmeye başladı tabi ki diğer şöförde altta kalmadı ve oda çıkışmaya başladı bizim şöför levyeyi kaptığı gibi adamı dövmeye gitti bunlar birbirine girdi. Filliboya ve ben minibüsün içinde "aa bu kadar da olmaz ki bizim dershaneye yetişmemiz lazım" diye bağırıp çağırıyoruz. Şöför kan revan içinde kaldı o kızgınlıkla bir iki tanede bana vursa haklıdır. Biz bunları yaparken arkamda oturan 9. sınıf öğrensici olduğunu tahmin ettiğim bir çocuk arkadaşlarına şunu anlatıyordu " Biliyon mu hacı bugün okulda neler oldu? Ben bıyıklarımı kesmiştim bizim merve geldi olum senin yüzüne nur inmiş dedi. Bende merve sen o sakallarını kessen sana da nur iner dedim hahaa" yani minibüsteki insanlar kendi kafalarına göre takılırken olay çokta büyümeden şöför geldi ve biz yola devam ettik. Beni yol tutar , kısa yol olsa bile dayanamam, ayy midem bulanmaya başlaşladı ben hemen filliboya'ya benim midem bulanıyo dedim , garibim nasıl korktu hemen poşet aramaya başladı ama o bana yetişemeden ben arabaya çoktan kusmuştum bile karşımdaki kadının siyah kabanına , yanımda oturan adamın deri çantasına kadar gitmişte bu sefer şöfer az önce yemiş olduğu dayağın kızgınlığı ile küfür ede ede filliboya ve beni minibüsten attı. Biz koştur kuştur alışveriş merkezine yetiştik bir kaç bir şey aldık , çok geveze bir çantacıya girdik hay girmez olaydık adam 10 saat konuştuda konustu el yapımı çantalarını bize 100 tl' ye satamayınca hemen çirkeflik yaptı ve bize "siz çantadan ne anlarsınız taktığınız çantalardan belli" dedi ve bizi dükkanından postaladı sonra geç bir saatte eve yeni cicilerimin verdiği sevinç ile anneme aldığım şeyleri gösterdim ama annem beklemediğim bir tepki vererek 'hımm anlıyorum' demez mi ? O ne ya ne anladın sen şimdi beğenmedin mi ? diye sordum, annem de eh işte demez mi? Cinnet geçirdim evde. Neyse ki talihsiz serüven günümü de atlattım eminim sonraki günler hep güzel olucak.
                         -Gece Yarısı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder