Kasım 28, 2011

Cesaretim Batsın Emi

Herkesin nefret ettiği bir eski sevgilisi vardır. İşte benim de öyle. Yalnız bu tam 'adi,şerefsiz,pislik' bir eski sevgili. Çünkü biz ayrıldıktan sonra bu bana yalvardı, yakardı falan. Bende de gurur var ya kabul etmedim (iyi ki de etmemişim). 3 gün sonrada bu eski sıfatıyla andığım genç 'ben seni aldattım, özürdilerim' diye mesaj atmaz mı. İnsan biraz daha yavaş söyler böyle pat diye söyledi bu odun. Neyse asıl konu bu pisliği ben hala unutamadım. Doğum gününde de bir güzel aradım. Ben akıllanmam tabi. Yanımda kızlar da var yalnız. Bana 'arama takoz, boş ver takoz' deseler de sonuç olarak kendimi telefon elimde ve onu ararken buldum. Neyse 'battı balık, yan gider' dedim ve telefonu kapatmadım. Bide arkadaşımın telefonundan arıyorum. Galiba o yüzden telefonunu 4. çaldırmam da açtı. Sonra ben 'merhaba eski sevgili (aslında şerefsiz olucak o) dedim. Ciddi giriş yaptım yani havalıyım ya. Sonra 'ben takoz' dedim (demez olaydım). 'Bizim öküzcük 'hangi takoz ?' dedi tabi. Bende 'boşver hangi takoz olduğumu doğum günün kutlu olsun, iyakşamlar' dedim. O da 'teşekkür ederim' diyordu galiba duymadım. Çünkü o ara sinirimden telefonu kapatmaya çalışıyordum. Ve telefonu kapattıktan sonra kızlar da 'keşke aramasaydın, gördün mü salağı' falan deseler de olan olmuştu artık. Ayrıca 'biz böyle cesaret edip arayamayız' dediler. Bende cesaretime tüküreyim, böyle cesaret olmaz olsun diyerek bu eski sevgili olayını tamamen kapattım. Bi daha cesaretime yenik düşmek mi ? Asla.
                                                                                                                                                  -takoz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder