Aralık 16, 2011

6 Septik Bir Araya Gelince Samanlık Seyran Olur

Şimdi biz bayan septiklerden filli boyanın geçen hafta doğum günüsü vardı. Biz 5 septik konuştuk ettik falan diğer arkadaşlarımızı da çağırdık. Doğum gününü kutlayacağımız gün geldi çattı.Filli boyaya gittik o oturmuş tv izliyor 'kalk kız bugün senin doğum günün mayışma' dedim, sonra Neyse alel acele kalktık pembemania evi süpürüyor ben evi bilmeyen diğer arkadaşlarımızı almaya gidiyorum. Doğum günü kızı yani filli boya'da hazırlanmaya çalışıyor neyse ben 5 kişiyi topladım eve geldim ama makyajım yapılmamış saç desen ayrı bi alemde. Konukları yani bizimkileri salona oturttuk bekliyorlar . Biz 5 septik 1 odada hazırlanmaya çalışıyoruz. Pembemania 'göz kalemimi sürücem çekil şu aynanın önünden yeaaa', blueginus 'nerde benim eyeliner'ım' , filli boya 'ya ben doğum günü kızıyım ayakkabılarım nerde' diye ağlanıyor ben ise 'ya pudram nerde ama yaaaa', donmuşmantı 'hani benim rujum ' diyerek oda ağlanıyor bu kadar telaş içinde biz 5 septik süslenip konukların yanına geçip yeni gelin gibi süzülüyoruz. Sonra hadi pastayı üfleyip keselim dedim çünkü pastalar çok güzel gözüküyordu ekler ve kurabiyelerde öyle. Sonra ben tam pastaları hazırladım servis tabakları hazır mumları yakıcam oda ne geceyarısı yok aman yarebbim. Hemen pembemania onu aradı bizimki yataktan yeni uyanıyor 'koş kız gel pastayı kesicek filli boya' diyoruz tabi kız tak 15 dk yanımızda oluyor. Sonrası ise çok eğlenceliydi:İşte pastayı getirdik filli boya dilek tutuyor biz ise hep bir ağızdan 'iyi kiii doğdun filli boyaa' diyoruz. Pasta kesildi afiyetle yendi. Sıra kurtlarımızı dökmeye geldi. Ben hayatımda en çok o gün oynamışımdır yemin ederim. Ama nasıl oynamak 10 kişi bi anda hopluyor zıplıyor çığlık atıyor tabi bizim zeki filli boya komşuları 1 gün önceden uyarmış yarın doğum günüm var hazırlıklı olun diye. Sonra bizimkilerden biri 'malibu' getirmiş sütle karıştırıp karıştırıp veya sek lakır lakır götürdük. Baya da eğleniyoruz yanımızda erkekler falan var ama biz kızlar hiç çekinmeden öyle bi oynuyoruz ki allah yani.Neyse oynayıp gülüyoruz fotoğraf çekiliyoruz tabi her fotoğrafta ben de varım bi gün belki buraya da atarım, artık kızlar 'takoz bi defol yaaa' diyorlar o derece bıktırmışım onları. Neyse böyle harala gürele doğum günü bitti. Sabah başlamıştı zaten akşam 6'da da bitirdik abartmamalıydık. Herkes gitti biz 6 septik kalakaldık. Sonra bütün günü şöyle enine boyuna baya bi tartıştık bi daha doğum günü veya başka bi etkinlik yaparsak huzurumuzu kaçırıcak kişileri çağırmamaya karar verdik. Ve aynı anda '1 elin nesi var 6 elin sesi var' diyerek evi toparlamaya giriştik. Biri bulaşıkları yıkıyor biri evi süpürüyor biri ortalığı toparlıyor derken ev tertemiz oldu ama bizde bittik zaten dans ederken falan hepimizde gelin gibi topuklu ayakkabı vardı ayaklarımızı resmen hissetmiyorduk. Sonra hepimiz bi yere yığılıp kaldık ve acıktığımız aklımıza geldi ben hemen telefonu kaptığım gibi dürümcüyü arayıp lahmacun sipariş ettim. Tabi siparişi alan kro da ' tamam aplam siparişler 20 dakikaya orda' dedi biz bi sevindik. Lahmacunlarımız geldi hepimiz afiyetle yedik ve saat 7'ye gelirken kendimi eve zor atmıştım. Yani o günüde başarıyla atlatmıştık 'Bayan Septikler' olarak.
                                                                                                         -Takoz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder