Kasım 24, 2011

Tek Bacak Olmak

24 kasımın önemi öğretmenler günü falan değil hacı bizim tanışmamızın ilk yıl dönümü(ymüş),işte böyle de romantiğiz(beni şapsan tarih hatırlayamam takoz sağolsun).Neyse planlar falan yapıldı bir hafta önceden herkes çorabına kadar hazır.Ben de dedim babama söyliyim bari çıkcağmızı adamın bu sefer haberi olsun,hay dilim kopaydı da demeyeydim.Adam nuh dedi peygamber demedi,gidemezmişim.Ha gitmedim mi gittim tabi ki,oturdum evde başladım ağlamaya(eskiden kendimi kasardım falan artık ağlıcam dedim mi şak diye ağlıyorum valla).Neyse çıktım sonuç olarak gittim bizimkilerin yanına yemek falan yedik 'yeni bi kafe açılmış oraya gidelim yeaa' falan diyip gittik kafeye.Gitmesine gittik de adamların en geniş koltuğu 2 kişilik e biz 6 kişiyiz,bi oturuşumuz var evlere şenlik;bacaklar tek bacak olmuş durumda ortadakiler desen zaten kıpırdayamıyo.Herkes şu beni görse böyle makara yapar şu görse kıçıyla güler diye yorum yapıyo(babam görse bunun için mi ağladın, salak ya vallahi gerizekalı bu çocuk derdi) ama bu sadece on dakika sürdü sonrasında yine gülüp eğlendik bir yılı kutladık işte.Ha bi de çıkınca demin biz değilmişiz gibi 'ortam iyiymiş gelelim buraya' muhabbeti yaptık.Gönül isterdi ki burda güzel bi kapanış cümlesiyle okurların gözlerini doldurayım ama bidahakine artık...
                                                                                                                                           -blueginus

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder