Kasım 24, 2011

Günlük Arkadaşım


Geçmişin en güzel yanı anılarla dolu olmasıdır. Kimilerimize komik gelsede günlük tutmanın gerçekten çok yararlı olduğu durumlar olabiliyor. Bugün günlüğümü elime aldım sayfalarını karıştırdım yaptıklarım , söylediklerim , düşüncelerim ve aşklarım (platonik) hepsinin gülünç yanlarını gördüm zaman bizi değiştiriyor ve şimdi o yazıları okuduğumda hangimizin gerçek olduğu sorgulanır. Ben orta boylu , kumral , herkes kadar güzel biriyim hayatımda hiçbir olağan dışı olay olmaz sanırdım ama komik yazılarımı okuyunca bir anda geçmişe gittim ve off ne kadar çok aşık olmuşum ben ama asıl tercihlerim arkadaşlarımın sevgilileri olmuş onları nasıl sevmişim pucca gibi kızıp ev yakmadım yada salya sümük ağlamadım daha çok günlüğe anlatmışım. Siz siz olun asla günlük tutmayın sonra başkalarını yanında rahatça okurken komik durumlara düşebilirsiniz.
                                                                -Gece Yarısı
                                                                                 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder