Nisan 10, 2012

Sadece 'İstedik'


“Hayatınıza binlerce insan girdi. Kimiyle yakındınız, kimiyle uzak.
Hep farklı bedenlerde aradınız bazı şeyleri. Sevmek, sevişmek istediniz. Özlenmek istediniz. Özlemek istediniz.
Hissetmek istediniz. Hayal kurmak istediniz. Kurduğunuz hayallerde başrol o olsun istediniz, öylede yaptınız.
Güvenmek, güvenebilmek istediniz. Mutlu olmak istediniz. Bazen ağlayabileceğiniz bir omuz olsun istediniz, bazense sevinçten koşup sarılabileceğiniz biri olsun istediniz. Yaşamak istediniz, sadece yaşamak.. Gelecek kurmak istediniz. Sevildiğinizi bilmek istediniz, emin olmak istediniz, ondan ve duygularından emin olmak..’’
 Ama hep farklı kişilerle oldu bu. Farklı kişilerde aradınız bazı şeyleri. Farklı şeyleri farklı kişilerle yaşamayı tercih ettiniz. Gözünüze hitap eden herkesi, gönlünüze de hitap edecek sandınız, hayatınıza aldınız. Ancak; hayatınıza giren insanların gidişi de, gelişi gibi çok hızlı oldu. Çıkıp gittiler hayatınızdan, ‘dur’ diyemediniz.

Yanıldınız, pişman oldunuz belki, ‘keşkeler’  yer aldı o küçük dünyanızda. Oysa yer yoktu onlara. Yanlıştı yaptığınız, geç fark ettiniz. Yanlış kararlar verdiniz. Hata yapmaya devam ettiniz. Fark ettiğinizde ise çok geçti, her şey için çok geeç.


Hayat, benim için de bu doğrultuda ilerliyordu. Farklı insanlardan, farklı şeyler bekledim. Beklemek zordu ama bekledim.
Hiçbir şey umduğum gibi olmadı ama. Hayallerim vardı, hepsi birden yok oldu.
 ‘Vazgeçemem’ dediğim her şeyden vazgeçmiş buldum bir anda kendimi. Ama ben hiç kaybetmedim, dediğim gibi sadece vazgeçtim.
 Yalnızlığı da, hepsine tercih etmiştim. Evet, yalnızdım, yanlış kişiyle olmaktansa, hayatını yanlış kişiye bağlamaktansa tek kalmak alınabilecek en doğru karardı.
Aldığım kararlara bir yenisini daha ekledim. Hayatıma, herkesim olmayacak kimseyi sokmayacaktım. Hayatıma giren herkese güvenmeyecektim. Herkesle her şeyi yaşamaktansa, bir kişiyle her şeyi yaşamayı tercih edecektim. Öyle de yaptım.

-Pembemania

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder