Mart 26, 2012

Temizlik İmandandır

Birkaç günün sıkı, yorucu ve yoğun geçmesinin ardından her haftasonu kendime söyleyip ama uygulamadığım ''hayatıma çeki düzen vermeye'' karar verdim. Ama ilk neyle başlamalıydım, evin içinde ne yapsam diye düşünürken odamda son zamanlarda birkaç örümcek gördüğüm aklıma geldi. Örümceklerden en iyi temizlikle kurtulunur ama canım hiç temizlik yapmak istemiyor o zaman işe ufaktan başlıyım diye düşündüm ve klavyemin içini temizlemeye karar verdim. Ufak olması farketmez temizlikten daha iyi çeki düzen mi olur? Yıllardır karıncaların mesken tuttuğu, kırıntı yuvası haline gelen klavyemi önüme aldım ve yavaş yavaş çıkardım. Kulak pamuğu ile bir güzel temizledim.Bu temizlik bana 3 yıl gider. Şuan klavyem tertemiz olduğundan pek bi mutluyum. Sonra kasanın içinin örümcek ağ bağladığını hatırlayıp, kasanın pervanesini de temizledim. Şimdi birazda kendime  vakit ayırmam gerekli, bir film izliyimde keyfim yerine gelsin dedim ama bilgisayara yüklediğim aşırı temizlikten dolayı bilgisayar bozuldu. Şuanda güç bela Being Human'ın 10. bölümünü izlemeye çalışıyorum ama olucak gibi değil. Eskiden Sıdıka diye bir dizi vardı ordaki kız her gece günlük yazıyodu. Şuanda canım günlük yazmak istedi ama neyse vazgeçtim yazmıycam. Ay bide şuan evde yalnızım, geçen gün bir korku filminin fragmanını izlemiştimde o aklıma  geldi. Tuvalete bile gidemem şuanda korkudan en iyisi pc başında sabahlıyım elbet bir hayırsever beni uyandırıp odama götürür.

-Gece yarısı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder