Mart 26, 2012

Mimiğimi Seveyim.

Bazen öyle böyle değil garip garip tepkiler veriyorum ki kendim bile 'nldu yha.s.s' oluyorum.Bu birçok kez oldu da geçen bir hafta arayla aynı şeyi yapınca fark etmiş oldum.Neyse geçen hafta bi arkadaşla yürüyoruz öyle sevmediğim bi tip de değil kız: şu manitasına böyle süpriz yapmış da bıdbıd derken döndü bana 'eee sende durum ne?' dedi,hayır sanane benim kız kuruluğumdan,diyemedim 'tık yok be anam kurudum' bende böyle bir kafa eğmeler,yeni gelin misali kırıtmalar,aptal sırıtmaların ardından 'yok yaaee' dedim kız inanmadı tabi bir de bana mı anlatmıyosun diyip bozuldu da bir sonraki çok daha lehimeydi iki gün önce oturuyoruz hiç haz etmediğim elimde olsa kirpiğini eline vermek istediğim bir kız aynı soruyu başka şekilde sordu ben de yine aynı kırıtma aynı utangaç ifadeyle-hayır ben bile oğlum harbi sevgilim mi var ya diye düşündüm-kıza cevap verince kızda bir bozulma bir bozulma yanımızda da başkaları vardı bu garibim kırmızı bi şekilde döndü önüne işte o an dedim Hay Mimiğimi Seveyim.
                                                                                                                -Blueginus

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder