Mart 28, 2012

İyi ki varızz !


Bugün 6 septik olarak yine bir aradaydık.Kahve günlerimizden biri bugün benim evimde (bu arada ben pembemania :)) gerçekleşti. Takoz’umun mükemmel türk kahvelerinin yanında bende çikolatalar, kurabiyeler ikram ettim.(mükemmel bir ev sahibiyimdir, bilen bilir.)
Her neyse, 6 kız bir araya gelirde dedikodu yapılmaz mı? Okulda ne olup bitiyor, hepsinden haberdarız, maşallah.Bunu nasıl başarıyoruz bazen ben bile anlamakta güçlük çekiyorum ya olsun.
Sonra eski fotoğraf albümlerimize baktık.Dans ettiğimiz bir video karşısında, karnımıza ağrılar girene kadar, gözlerimizden yaşlar gelene kadar güldük.Çok eğlenceli bir topluluğuz biz yea.Henüz arkadaşlığımızın birinci senesi olmasına rağmen, birlikte ne çok şey yaşadığımız, ne çok şey paylaştığımızı fark ettik.Geriye dönüp baktığımızda bir çok güzel anımızın oluşu yerli yersiz mutlu etti bizi.
Geçen her günün bizi nasıl değiştirdiğine şahit olduk.Herkes kendini şöyle bir inceledi.Hem şaşırdık hemde bir senenin bize neler kattığının farkına varmış olduk.Geçen bir seneye neler sığdırmamıştık ki? Gülüp mutlu olduğumuz anlarda vardı, birbirimizi kırıp incittiğimiz anlarda.Ama ne olursa olsun aramızdaki ilişki, arkadaşlık hiç bozulmadı, Birbirimizi hep anladık, anlamayı başardık çünkü.
En başta birbirinden hiç hoşlanmayan 6 kızdık.Evet belki birbirimizden farkımız yoktu ama ah bu ön yargılarımız..Bazen ön yargılarımızın esiri olabiliyoruz, bunu biz kendi irademizle yapıyoruz.Ve genellikle ön yargılarımız kırıldığında utanç duyuyoruz.Gerçi bu pek bizde geçerli değil, çünkü biz birbirimiz hakkındaki düşüncelerimizi cesaretle yüz yüze konuşabiliyoruz, bizi de farklı kılan bu sanırım.Bunları konuşurken gülmekten de kendimizi alamıyoruz ya, o da ayrı tabi.
Kızsakta, kırılsakta, gülsekte, ağlasakta hep beraberdik ve beraberde olacağız.
Hepciğinizi çok seviyorum laan.
Ve sevildiğimi de biliyorum.
İyi ki varsınız, iyi kii varızzz.

-Pembemania

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder