Şubat 24, 2012

Oyuncaksız Yapamayan Çocuk Gibi:

İlgiye neden bu kadar açız ki? Herhalde regliden kaynaklanıyo ama iki gündür nedenn tanrım nedenn diye ortalarda dolaşıyorum.Bir süre hiç bir ayıdan ilgi görmedikten sonra ilk ilgi gösterene hatta onu geç ilk canım diyene ölüyoruz.Hiç sevilmedik mi yoksa sevgi arsızı mı olduk bilmiyorum ama sevgiye çok muhtacız,hatta en büyük zaafımızın bu olduğunu itiraf etmeli artık.Hayatta her şeyin tamam olduğu zamanlarda bile-aile,okul,maddiyat iyi giderken dosta doyduğun zamanlar-bir anda bir şeyin eksikliğini hissetmek ve bu konuda iradeni kullanamamak da çaresiz ve kötü hissettiriyo.Ne yapmalı ne etmeli bilemedim ben hatta düşündüm  Ryan Gosling bile beni şu depresyondan çıkaramaz yani bilemiyorum aslında çıkarabilir de...
                                                                                                              -blueginus
                                                                                                     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder