Şubat 12, 2012

Aşk çabuk tükenir,belkide bu yüzden en kısa aydadır 14Şubat..

14 Şubat sevgililer günü artık, anneler günü, babalar günü gibi kutlanır oldu.Neredeyse önemli günlerin içinde, takvimlerde kırmızı ile işaretlenmiş günlerden biri haline gelicek.Bu anlamsız güne, bu kadar anlam yüklemek çok saçma değil mi sizcede? Merak ediyorum hangi çift 14 şubat’ı ‘ Aziz Valentin’in öldürüldüğü gün olarak biliyor?’Şimdiye kadar ben biliyorum diyen hiç görmedim.İnsanlar neyi kutladıklarını bilmiyor bile, kimsenin de umurumda değil zaten, biz neyi kutluyoruz gibi bir sorunu yok kimsenin, ama olmalı.Sorun olan tek şey’ne almalıyım?’ ya da ‘ben sevgililer günüü nasıl unuttum oluyor.’Sevginizi,aşıkınızı göstermek için neden, ’14 şubat’ başlığı altında kısıtlanmış bir günü seçiyorsunuz ki? Kızın eline tutuşturulan tek gül mü (ben ki tek gulden nefret ederim) bugünü romantik kılıyor yani.
14 Şubatta mı anlıyorsunuz birbiriniz için özel olduğunuzu,? Ona küçük hediyeler alarak mutlu etmeyi neden bugünde yapıyorsunuz? Değerini anlamanız için hayatınızdan çıkması mı gerekiyor illa? Birbirinizin yanındaysanız ve elini tutup gözlerinin içine bakabiliyorsanız zaten seçilmiş kişi, özelsinizdir.Sevgiler günü diye bugünü özelleştirmek niye ? Aslında ne farkederki? Bütün mesele şu; sevgiliniz var mı? yanınızda mı? Bi kere daha sarılın ona, gerisi hikayee.Neysee boşversene;
14 Şubat'ın amına koyim, yalnızlara bişey olmasın.


-Pembemania

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder